Filmnattsmaraton

Söndag idag, vilket innebär veckans värdelösaste dag!
Men har haft en mysig helg med Caroline, började dagen igår med att åka in till muppsala igen & sedan åkte vi ut till bälinge & kollade på Strömsberg, vinst med 2-0 så trean nästa! Hyrde tre filmer på kvällen & tittade hela natten. Först var det Linas kvällsbok sen var det en läskig film, men den var så konstig & jag halvsov hela filmen nästan .. sjukt trött. Men sen var det sista filmen, Se upp för dårarna, försökte pigga upp mig till den så började knapra lite godis & blev pigg igen! Alltid lika trevligt att vara med dig, Snuttan!

Och idag skulle jag egentligen spelat två matcher .. Först med Söderfors & sen direkt efter med Mehedeby .. Men nu har halsen blivit värre & känns konstig i öronen & huvudvärk. Så får bli att kolla fotboll istället. Menmen ..

Och jag bara tänker & tänker .. Det känns så tomt! I miss ..  : (    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0