En pluggande Mia = Sover

Jaa.. Då sitter man här & har vaknat nyss. Jag skulle vara lite duttig & plugga engelska & svenska! Började först med engelskan & efter 6st frågor så somande jag bara sådär på soffan.. Vaknar upp nu två timmar senare& inser att jag aldrig kommer bli klart med allt tills imorgon & sitter hellre här, inte första gången dehär. Kommer nog inte direkt vara trött ikväll? Aja, vafan : p
Och svenskan så är det samma sak som sist jag skulle göra, fick t o m en vecka länge & ändå sitter jag här sista dagen & inte ens gjort den. Jag fattar fortfarande noll så jag orkar inte bry mig om det just nu, gubben får säga vad han vill imorgon! Sååå, slutsatsen är att En pluggande Mia = Sovande Mia snart.. Eller nåt!? Inte bra. inte bra.. : p

Och efter imorgon blir det långhelg & jag lider verkligen inte alls skall ni veta! Och på torsdag skall jag & Linda nog ha våran fikadag & det ser jag verkligen framimot! : D

Och förövrigt skall jag nämna TTT som är = TesseliTessTess, Hej på dig Tess! : )

image32:
En liten bild sen helgen får vara med idagens inlägg, rätt taggad såhär!
    

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

näe mia ordet plugga borde raderas :P och likaså läxor !
MMM=Mia Mumsiga Mia
-eller bara Marabou ;)

2007-09-25 @ 19:25:11
Postat av: Linda

Torsdag då smäller det;D

2007-09-25 @ 19:58:09
Postat av: Carro

haha jag har också somnat varje dag jag kom hem från skolan men inte igår ;) Va fan Mia, jag tycker vi bojkottar läxorna :D å jag satte mig med sv så sent som igår kväll vid nio det är ju jävligt stabilt ;)

2007-09-26 @ 07:38:26
URL: http://carrojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0