En mogen banan

Okeeeeeej, hur gick det egentligen för mig idag med att plugga den där svenska grejjen? Inte så bra va ..
Jag & mina utbrott inför skoluppgifter. Började dock redan iskolan idag, att börja en dag med matte är inte den bästa från min sida! Blev lite irriterad & råkade visst slänga iväg pennan när våran såkallade mattelärare skulle hjälpa till .. Men äh! Men ialf, svenska uppgiften fattade jag ingenting av så jag sket it. Blev allmänt irriterad, men far frågade om vi skulle ut & brassa lite bil innan träning, så blev väl inte längre än 30 min. Nog för att jag sitter & åker runt en liten jävla parkering som jag tycker är sjukt läskigt ändå!! Meen, jag tyckte allt vore så mycket lättare om det bara fanns en gas & en broms, så man slipper allt annat! : )

Och förövrigt åt jag en väldigt god banan nyss, den var liksom perfekt!   

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

träning idag mia :)

2007-09-13 @ 17:32:45
Postat av: Linda

Det är ju helt underbart när man får en banan som är helt perfekt, det händer fan inte ofta!! xD

2007-09-13 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0