En kväll med Sara!

Denna kväll blev mer än lyckad!
Tränade sista träningen med fotbollen, så nu är det uppehåll. Kändes lite konstigt med uppehåll nu, har inte direkt tränat på ett tag.. Menmen. Direkt efter träningen gick jag till Sara & kollade på idol & åt lite godis & sådär, riktigt mysigt! Men fick sedan lite ångest tanke på att de bara är onsdag, så efter idol tog vi en lång promenad & det var riktigt mysigt! Lite läskigt på ett sätt nu, så mörkt ute & dels kallt! Snart kommer kvällsMössan fram lär jag säga! Men jag tycker verkligen om att umgås med min Sara, hon är massa bra : )
Men nu skall jag snart hitta tills sängs!

Känns inte alls tokigt med ledighet imorgon & på fredag! :D Och måste ladda batterierne för imorgon skall jag ut till skolan till Linda, Wieee! :D

Nattilinattnatts!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va nice vi hade det idag :D bör göras om!! :D

2007-09-27 @ 20:34:05
Postat av: Sara

snutt ;) <3

2007-09-28 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0