Brabrabra!

Efter en förstörd sovmorgon åkte jag till tandläkaren & hade inte ett ända hål & jag hade massa braiga tänder sas det & att jag har bra tand immunförsvar eller vad det nu var .. Vilket var en lättnad att höra lär jag säga : p Har inte haft hål sen mjölktänderna& de var ju ett tag sen. Och hon frågade även om jag  gick och smååt mycket, ojsing .. kan väl hända sa jag dock : p där ljög jag lite, men hon tyckte jag kanske skulle ta & varva ner med godiset & blablabla, okej hon har rätt & jag har ofta sagt att jag ska börja ett nytt liv, men jag tycker om godis .. Meeen, jag äter faktist inte lika mycket längre & ska försöka äta ännu mindre, kan ju alltid försöka .. eller nåt?!

Lite besviken att jag börjar bli lite stor, får inte direkt en överasskning i lådan hos tandläkaren ..  : p

Kommentarer
Postat av: Vewe

Haha gumman då. Visst blir man besviken? Klart man vill ha ett litet troll när man kommer dit. Man lider ju lika mycket varje gång och vafasen, vi är ju fortfarande barn!!! :D

2007-09-20 @ 11:03:49
URL: http://bloodyidiot.blogg.se
Postat av: t.söderlind

Grattis mia!! eller nått :P

2007-09-20 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0