Ändrade planer?

Jag skulle dock inte sparka någon boll idag för mår inge vidare .. Kommer upp & kollar på den första matchen med Söderfors & skall sedan kila hemmåt när jag får veta att jag måste spela med Mehedeby för de inte har folk .. Min tränare sa att jag kan ialf sitta på bänken som reserv, jomentjena fick spela hela macthen, jävla skit! Nu blir jag inte direkt friskare, men är jag dum & inte säger ifrån så blir det såhär : p Var ju en riktig kul match att spela ; )
Or not .. höh! x )
Meeeen, efter matchen bjöds det på Pizza, så var inte alls så tokigt att vara med ändå.. Tss!

Aja , förövrigt känner jag mig väldigt nere & less .. Blääää!    

Kommentarer
Postat av: alice

Din blogg skulle se 346589 gånger snyggare om du hade lite snyggare design!
Mejla mig gärna om du vill ha lite tips på att få en supersnygg design på bloggen.

2007-09-16 @ 21:40:17
Postat av: Elin

jävlar va läckert du har fått det här då;)

2007-09-17 @ 15:07:34
URL: http://elinutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0