28 veckor senare

Igår kväll kom jag på värsta smarta idéen att jag var sugen på bio, verkligen jätte sugen. Så jag fjäskade lite för syster & andré att vi kunde köra in till Gävle. Och det gick bra, så vi åkte in & kollade på 28 veckor senare.
Jadu .. den var inte direkt den mysigaste filmen att titta på. Men jag är rätt cool, satt jag klarade det .. Eller inte :p
Men det var mysigt att få göra nånting med syster. Fick komma på andra tankar för en stund ..
Och idag är det match också, borta mot Vaksala .. Får ialf träffa dem knasiga vännerna från laget, det gillas! : )

Varför? Varför?
Jag känner mig så tom ..   

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

mia du vet filmer är inte på riktigt .. :)

2007-09-09 @ 11:32:57
Postat av: Mia

Hihi, jag vet .. men vafan! :p

2007-09-09 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0