Tisdagar är sega . .

Sitter i skolan & har den älskade håltimmen från 10 till halv två. Hur segt som helst ..
Men igår kom Mickis hem till mig & lekte! Det var massor av kuligt, allt för länge sedan nu .. Pratade massa gamla minnen & vi har verkligen samma humor som förr! Underbart : D
Och ikväll är det fotbollsmöte igen, fixa lite mer till helgen. Och direkt efter skolan kilar jag hem till Åsa & vi skall baka en stor fin kladdkaka & chokladbollar så vi kan fika massor på mötet med, annars blire tråkigt möte tycker jag! Mohihi : p
Och har hunnit träffat Linda en stund idag också i skolan & det blir så sjukt mycket snack under 5 min, jag bara diggar den bruden! : )
Nåväl, nu orkar jag inte yttra mig så mycket mer för stunden ..

Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag diggar dej med som fan :D jag tror vi borde ställa upp i nån tävling i hur mycket man kan prata på 5 minuter:P vi skulle lätt vinna! :D

2007-10-16 @ 20:07:36
Postat av: Linda

Haha jag diggar dej med som fan :D jag tror vi borde ställa upp i nån tävling i hur mycket man kan prata på 5 minuter:P vi skulle lätt vinna! :D

2007-10-16 @ 20:07:50
Postat av: Mia

Haha, lätt att vi skulle! :D

2007-10-16 @ 21:45:00
URL: http://miawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0