Söndagar & de är som det är med det ..

Söndagar är depprimerande & inte blir det bättre av det värdelösa höstvädret! Vi vill at solen skall lysa & vi vill inte se isbjörnar ute än ..
Helgen har gått fort som alltid. har tillbringat denna helg hemma hos Caroline & vi har tagit det lugnt & blev även en runda till stan. Jag är förvånad att jag bara kom hem med en mössa? Men jag lovade mig själv att inget köpa,men mössan kunde jag inte lämna kvar i affären så den fick följa med hemåt!
Det fick även bli en lugn filmkväll i lördags, vi följde md Angelica till Anders & det var kul. Skattanfall & alla somnade till sista filmen & vi vaknade upp vid 3 & tänkte att vi kanske borde gå hem & sova, Haha : )
Och imorse gjorde jag en sak, en väldigt stor sak som jag vågade, jag klippte av mig håret ungefär 1,5 dm .. Så nu mina vänner har jag korthår & jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Känns väl kanske rätt mycket ovant .. Men man måste testa på saker för att veta om det känns bra eller inte : p  Men jag bjuder på en liten bild ialf ..

Och nu längtar jag redan till nästa helg .. tss.

image49

Kommentarer
Postat av: c

klart vi längtar till nästa helg, du min underbara :) Jag tycker att du blev fruktansvärt söt i håret iaf . kärlek till dig

2007-10-15 @ 15:01:29
Postat av: Linda

Du är hur snygg som helst i håret ju! :D

2007-10-15 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0