Saft&Bulla

Sitter hemma hos Mathilda min fina & har precis blvit bjuden på saft&bulla! Hennes bullar satt verkligen fint i magen lär jag säg. Tss. . Men ska snart upp & kolla på lillebrors hockeyträning & kolla hur det går. Får se om han kanske börjar med de istället för att spela bandy. . Men de vet man aldrig. Tränarnörd som han är : p
Jag lär väl också ta mig i kragen & börja träna igen! Ska bli inom kort har jag bestämt : p

Och imorgon blir det yttligare mer bullar & fika för mammsen fyller år  & då kan inte vara för oförskämd till att tack nej. . Thii : )

Heejs så länge . .

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

bulla är gott :D:D

2007-10-08 @ 18:29:30
Postat av: t.söderlind

jag gillar den här bättre än den andra, den här är höst :P

2007-10-09 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0