Onsdagsmorgon

Jag är helt slut & trött. .
En sak är säkert & de är att min förkylningen aldrig kommer ge sig. FAN!

Igår kväll blev den ännu en tripp till självaste Tierp som inte alls är så speciellt! Men jag träffade mina nördar Caroline&Felicia igen. Vi hyrde två filmer, humor filmer som passar oss utmärkt! Vi delade också på en pizza. De var gott & blir precis lagom om man delar, man orkar aldrig äta en pizza själv. . Men efter vi hade sätt första filmen så skulle vi ta den andra. Och den funkade inte ens. . De var nog därför vi fick den lite billigare. Lättlurad ?
Åkte hem med tio bussen på kvällen & var sjukt trött & somnade nästan direkt i sängen. Vad är det med mig ? Jag mår ju inte bra. .

Och idag är det onsdag, ångest för snart är lovet slut. Men idag blir det Tierp igen fast jag ska träffa Linda & ta en mysig fika : ) Den tjejen är hur klockren som helst & vi kan sitta hur länge som helst när vi pratar & skrattar. Precis som det ska va : )
Vi har nog massa nyheter att prata om, hih!

Men annars är väl allt som vanligt med fötterna på kudden. .
Jag är förvirrad!

296308-60

Syster & Jeppe ( min gris )

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi hade hur mysigt som som helst i fotöljerna med an varsin tårtbit och så skratten och de allvarliga snacken:P bara för att vi är hur bra som helst! haha måste göras om helt klart!!! :D

2007-10-31 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0