Onsdagar betyder mitt iveckan?

Onsdagar i skolan är segare än segast. Men dagarna går rätt fort, så blir nog helg rätt snart! Eller nåt : p
Idag i skolan var allt flum, min engelska lärare fick ett skratt av mig & Mathilda.. Men ibland kanske man inte kan skriva så bra? Som idag då : p
Jag har bara fått mina skrattanfall som alltid, men jag gillar att skratta & därför gör jag det! Rätt logiskt.. 
Och idag kommer kusin hit & nuffsar, tycker synd om dig men bara komsi hem hit så blir det bra, lillgumsi! : )
Ska även på fotbollsmöte med laget ikväll, kommer inte ihåg vad vi skulle prata om så kanske lika bäst att dra dit, speciellt om vi får fika..
Då menar jag inte att jag går dit för den saken! Eller, tro vad ni vill : p

Jag & Linda har förövrigt en jäkligt bra Plan, vi får även fixa en reservplan, vem vet liksom?! Gäller bara att vi utför den inom kort & allt går enligt planerna! Haha, vi mår ju inte bra! : D

image40
Den här bilden tycker jag är mysigast sen kryssningen!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha vi är så jävla bäst xD

2007-10-03 @ 16:34:41
Postat av: Kusin

;)finns de nå bättre en att vara med min lilla mia?`<3 kommer över snart jag och naffsar hos dig i natt<3 :D älskar dig !

2007-10-03 @ 16:46:21
Postat av: Kusin

Men hallo? jag skrev ju faktiskt mer :( Meh.. :O
men men älskar dig ialf mia ! och jag kommer snart över till dig och naffsar !<3

2007-10-03 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0