Mormor är som en solig dag!

Toooorsdag, snart helg! : )
Sitter hemma hos mormor nu, kände mig massa sugen på mormors mat så jag kilade över & passade på att äta huset av henne.  Och hon är så gullig på alla sätt & vis, tänk om alla vore som den gumman! Jag har alltid varit tokig i min mormor & jag kommer alltid att vara det : )
Och även kanelbullens dag idag, så jag kan alltså äta hur många bullisar som helst utan dåligt samvete! Sånna dagar borde det vara oftare, helt klart!
Och det är solsolsol ute & jag bara älskar detta mysiga höstväder! Man blir så mycket gladare & allt, I like it : )

Förövrigt sitter jag & kollar på lite bilder här, och jag saknar min busiga kusin, han är nog den skönaste gullungen på denna jord. Hur mycket skratt kan man egentligen få? MIn lilla skrutt : )

image41


Kommentarer
Postat av: Linda

Kanelbullens dag borde absolut vara oftare :P precis som fet tisdag :D

2007-10-04 @ 19:34:45
Postat av: ´sanna

Ja?`och min fetto arm är med som vanligt?:O

2007-10-05 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0