Mia på vanlig väg + 7 knivar !

Fick lite bråttom sist jag skrev, hade helt glömt bort att jag skulle köra i skolan. Och denna gång fick jag ut & köra på vägar runt i Tierp ( detta är farligt för alla bilförare ) & det var massa läskigt tanke på att jag bara kört på en grusplan innan .. Men det gick faktiskt helt okej tanke på att det var första gången & hon jag körde med tyckte de såg bra ut fast jag så mycket " ojojoj " Jag tyckte jag var lite cool, tss .. : p

Och nu har min halsont blivit värre .. Känns som jag sväljer 7 knivar, ändå har jag hällt i mig varma koppar med The & även stora klickar honung i! För jag får verkligen inte bli sämre tills imorgon! För imorgon är det fotbollsfest & jag får inte blir sjuk. Bara att försöka sova massa inatt & ladda batterierna till 100! För imorgon blir det  partyparty : )


image53

Och jag hoppas snart få köra lika coolt som den rosa ahlgrens bilen !! : D

Kommentarer
Postat av: T.B

haha :P bra rolig du mia:P

2007-10-19 @ 22:49:03
Postat av: t.söderlind

ojojoj :)

2007-10-20 @ 11:03:09
Postat av: Linda

Jag tror du kör coolare än den rosa bilen ;D

2007-10-20 @ 14:08:14
Postat av: Alicia

kan tänka mig dig bakom ratten och "ojojoj" :D så söt!

2007-10-21 @ 21:36:09
URL: http://aliciakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0