Maniac

Michael Sembello - Maniac är det som bara hörs ur högtalarna nu i en högvolym. Den låten är bra, grymt bra!

Denna dag har varit seg.
Började med att Pappa är taskig & låter Jeppe komma in i mitt rum halv tio & hoppa upp i min säng & är skit glad.. Visst, kul att min hund tycker om mig. Men jag ville sova .. Men han är för söt för att bli för arg på. Men jag kastade ner han på golvet ändå, tss ..
 
Segdag som sagt, men tog på mig mina joggingskor & sprang ut. Skönt faktiskt. Visst, det kändes i kroppen att man varit förkyld allt för länge. Och jag är ännu inte bättre. Men är man lite halv förkyld kan det vara bra att träna sa Pappa, antingen blir man piggare eller blir man värre? Jag hoppas jag blir piggare! Och på torsdag börjar träningarna med laget, känns kul & bra : )

Men nu får se hur den här kvällen egentligen slutar ..
Bye!

She's a maniac, maniac, I sure know

And she's dancing like she's never danced before

She's a maniac, maniac, I sure know

And she's dancing like she's never danced before

Maniac, maniac, I sure know


296308-59
 Jag skulle vilja åka bort en för en stund också ..
Helst hit igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, annars kunde vi ju åka till London ;)Men men ..

2007-10-31 @ 09:40:42
Postat av: Carro

Mia! Sjunger inte Måns Maniac? (a)

2007-11-01 @ 12:23:36
URL: http://carrojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0