Kick off & Puplikhockeysyster !

Nu har jag en liten stund att skriva, har inte haft tid med datan. Tänk er, jag har inte haft tid att sitta & nörda?
Men iallafall, i onsdagskväll gick jag & far till farmor&farfar på kvällen & kollade på sverigematchen. Och båda vovvsingarna låg över mig & började snarka som bara den, de sov så sött på mig så det fick ligga kvar hela kvällen, mina små älsklingar : )

Igår var det Kick Off i Uppsala md företaget, det var helt okej. Lite drygt att sitta på arslet från halv två till halv sex .. Men fick fika i en kvart & jag & Linda blev lite besvikna .. Vi hade velat haft en liten bulle men fick istället en banan. Nåväl, det var bara att tugga & se nöjd ut! Och efter jag nästan halvsomnat där inne så kom Putte & började snacka! Alltså Putte som gjorde den första Hultsfredfestivalen, han var bara för klockren! Han gjorde den sista timmen lite lättare, haha : p
Och kom till Tierp igen vid sju tiden, mor&far hämtade upp mig & vi kollade på lillebrors Hockeymatch, jag var alltså en PubligHockeySyster & jagf var mer nervös än bror .. Hmms? Men han var såklart duktig, min lilla fisgris!
Så kom hem efter tio tiden igår kväll & jag var helt slut & somande direkt. Långa dagar är jobbiga ..

Meen, nu är det fredag & det är kanon : D

Oj, nu skall jag ha min körlektion om 5 min! Hejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Muulin

nämen ;D vart kör du ngnstans? (:

2007-10-19 @ 16:26:35
Postat av: Mia

Jag har precis börjat kört runt i tierp, haha :)

2007-10-19 @ 18:23:20
URL: http://miawestin.blogg.se
Postat av: Linda

Asså en banan till fika? vad bor i för land egentligen?? Bullar bullar och åter bullar det är banne mej riktigt fika de!! aja de va trevligt iaf :D

2007-10-19 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0