Jag trodde jag aldrig mer skulle få se dig : (

Vilket värdelöst väder idag! Jag sov hur mycket som helst inatt & jag ville sova hela dagen. Men så fick det inte bli ..
Åkte iväg på eftermiddagen till Tierp & träffade mina små grisar, Caroline&Felicia! Vi fikade upp våran daim tårta vi missade ihelgen & hyrde även Snygg, sexig & singel & den filmen är väl bara för klockren, hah! Vi hade det allmänt mysigt & jag tycker om er så sjukt mycket!

När jag tog bussen hem fick jag meddelande av min Felicia ( fillerille ) att hon hittade en vit klocka under sitt bord i sitt rum! Jag blev hur glad som helst för jag har inte sett den sen 1 år tillbaka & nu vet jag vart den är! Jag trodde jag aldrig mer skulle få se den.. Men så blev det inte, den låg bara i koma ett år & mådde inge bra! Så snart är den tillbaka på armen! Bättre sent än aldrig vill säga! : D

Nej, nu är jag trötter & ska natta mig själv! Och får se om det blir Tierp imorgon igen .. Thii : )
Inte för jag älskar Tierp direkt, men vissa person är för bäst!

Kommentarer
Postat av: SaraForsberg

Haha, jag trodde de var en människa du pratade om :p

2007-10-30 @ 13:37:42
Postat av: fillë

haha woopsi

2007-11-01 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0