Jag kommer aldrig klara det. .

Vilken kyla det har vart idag & det snöade lite också?Jag kommer aldrig klara av den kalla vintern. .
Jag vaknade av att de lös in orange/rosa i rummet för himmelen var så otroligt vacker, men inte blev vädret någe vidre för det ..image47
Men en dag som denna har det iallafall vart skola & var även den traditionella TierpsMarknaden så jag drog en liten runda & köpte Marknadsnougat & sen kilade jag vidare till tåget mot Uppsala där en efterlängtad Linneá mötte upp mig : ) Vi tog en mysig fika & pratade om allting. Riktigt trevligt var det, har verkligen saknat den bruden! Lär göras om oftare!

Och imorgon är det fredag & jag börjar klockan 1 i skolan vilket innebären fet sovmorgon & jag ska verkligen njuta av det! Och direkt efter skolan ska jag leka med Caroline som hela helgen. Yesyes, I like it : )

Skruttispådig!


Kommentarer
Postat av: mariarodny

klockan 1? :O fy va skönt!

2007-10-12 @ 07:49:37
URL: http://www.maariarodny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0