Inte så jätte dum ändå ?

Jag kom på en sak ikväll, jag var arg & irriterad att allt försvann. Men nu har jag fått tillbaka några bilder genom bilddagboken men dock inte alla, saknas lite dock. Men tur jag hade bilddagboken på sidan om. Fick lite Takida låtar av Alex, vilket uppskattades tanke på att jag inte hade någe musik just då. Och Takida tackar man verkligen inte nej till! Natalie fick även skicka massa & Tobbe med! Men nu kom jag på att jag kan lägga över massa låtar från mina två Mp3;er där det bästa musiken faktist ligger. Jag tycker jag var lite smart såhär i efterhand efter jag fått lite utbrott, tss . .
Mitt liv går alltså inte under, men nästan : p

Nåväl, ska väl snart traska vidare till sängen & nuffsis lite. Imorgon blir det en bra dag, en väldigt bra dag. Åka till Caroline&Felicia. Massa festligt!
Får även träffa lillagöte! Wihoooo : D

Nej, trött! Godnatt vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0