Hembakad pizza är något extra ..

Fredag idag & jag lider inte : )

Har bara vart hemma idag efter skolan & tagit det lugnt. Rätt skönt de med faktist, bara vila liksom..

Men har ikväll ätit mig massa mätt på mammas hembakade pizza, och jag bara älskar den.. Speciellt när man får bestämma själv vad man vill ha på. Jag är väldigt rolig & väljer bara ost & skinka.. Meen, jag tycker det är godast!
Och Idol gör verkligen kvällen det hela så bra!
Men imorgon blir det att kalasa som det ser ut nu, bara ladda batterierna!

Men nu ska jag fortsätta kolla på Idol, Idolfreak som man är : )

image42

Men något jag tycker är mysigt är kalla höstkvällar &
man tänder upp rummen med massa ljus,
I love it! : )


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

jag åt kebabrulle :P

2007-10-05 @ 22:31:09
Postat av: Linda

jag har åxå ätit hembakad pizza idag :D vi borde nog äta det tillsammans nån gång ;D

2007-10-06 @ 00:03:08
Postat av: Sanna

jag åt, hm.. Korv&bröd ! ;) typiskt mormor.. (A)

2007-10-06 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0