Helgen snart slut & söndagar är surt!

Sitter här dagen efter & jag kunde mått hur mycket bättre som helst. Men är huvudet dumt får verkligen kroppen lida. Men mer sömn i natt hoppas jag på! Men jag ska inte klaga alltför mycket, hade faktist riktigt kul igår! Träffade massa trevligt folk & snackade om allting & körde även massa farliga spel som alltid.. Men de är så det skall va! : )
Men sen hur idiotisk en kille kan vara förstår jag inte.. Skaffa dig ett liv & gå på någon i din ålder istället & hoppas coladuschen satt fint på dig! Haha, finns verkligen människor till allt!
Jag & Caroline körde såklart det vi alltid brukar göra när vi kalasat klart, nämligen en Benny´s & det är alltid lika gott! Och där träffade jag även SötMolle & det var jätte trevligt, hon ät saknad! Sen gick jag & Carro hem, kom väl till sängs strax efter fem & jag är glad att du finns. Dina ord värmer verkligen, min bästaste snutt!

Och idag har jag pluggat matte & mitt huvud klarade av det, men sen hur länge jag satt behövde ingen veta : p
Nu är jag klar med uppgifterna tills imorgon & det känns skönt!
Och snart skall jag, mamma, pappa & lillbror åka iväg till brors lägenhet på en fika & fira han lite sådär i efterskott! De hade även bakat något gott, så jag kommer verkligen.. Och syster ska inte med för hon jobbar, då får jag hennes fika! För jag är massa sugen & även massa sugen på godis.. Och tro det eller ej, men jag har knappt ätit godis denna helg?! Usch, känns väldigt konsigt om jag får säga det själv :p

Meeen, nu skall jag försöka hitta något gott att tugga på för att fördriva tiden lite..

Kommentarer
Postat av: Linda

haha Jag vill festa med dej Mia haha de verkar vara spännande ;D

2007-10-07 @ 17:07:39
Postat av: M.

det var otroligt trevligt att träffa dig din jättesöta spillevink! ;D måste ske oftare

2007-10-07 @ 22:27:09
URL: http://maaaliinM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0