Grattis Mamma!

Grattis Mammsen på födelsedagen! : D
Ja, Mamma fyller år idag & jag har precis fikat en massa gottigheter.. Blivit lite väl mycket fika de senaste dagarna, men alla fyller känns det som. Men det blir skärpning på det nu! Men är iallafall duttig med att försöka få i mig frukost, en nyttig sådan! Och skippar även massa sötsaker i skolan, tror det eller ej : p Meen, nästa gång är det jag & älsklingsmormor som fyller & de är i december vill säga.. Hah : )
Och på tanke på mormor är hon här nu & jag tjatar mycket om henne, men hon är bästast tycker jag : )
 
Och förövrigt är jag överdrivet trött idag, visst jag är trött varje dag.. Men idag är det verkligen en trötterMia! Och det blir inte bättre av att veta att de är matteprov imorgon första timmen.. Typiskt! Menmen, bara bita i det sura äpplet & försöka tänka. Men ibland är inte 1+1 så lätt.. Eller nåt?


image44


Och jag blev hur glad som helst igår kväll.. Snodde syster tv & kollade på teckant! Och vet ni vad de blev? Jo, nämligen Piff&Puff !! Och jag tycker det är askuligt! Helt fast blev jag, så hur söta är dom inte liksom?!
Och därför får Piffen&Puffen vara med på bildis idag! : )





Och idag träffade jag även en liten Puff innan jag åkte med bussen hem, nämligen en Tessis! Hon är bus & får därför vara en Puff tillsammans med mig, för vi är lika flum & virriga : )

Och jag känner mig glad & de är bra .. (:



Kommentarer
Postat av: t.söderlind

du är min favorit puff!!!! :D:D

2007-10-09 @ 18:26:06
Postat av: Linda

Jag har åxå matte prov i morn och jag får panik! :S

2007-10-09 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0