Fotbollsfest = Seg efter dag ?

Som sagt, fotbollsfest igår. Var riktigt festligt. Mycket god mat bjöds det på, priser lite här & var. Och även massor av dans, dans, dans & dans. Det var så roligt! Och extra kul att jag fick upp storebror på dansgolvet, thii! Men det var en lyckad kväll iallafall : )
Jag & Fillerille komsi väl hem efter två nånting på natten, vi var sjukt trötta & hann knappt äta mycket chips innan vi sov ..
Och kan inte direkt påstå att min halsont gick över, den blev värre.. Pratade som en stekt kråka! Men de sägs att whisky skulle hjälpa till halsont kom storebror på.. Så jätte mycket hjälptes de faktiskt inte, tro mig : p

Så idag mår jag mycket sämre & inte har jag en vacker röst : p  halsont, snorig, huvudvärk & nästan feber.. Helt slut ihela kroppen & får se om jag orkar med att gå i skolan imorgon. Orkar inte vara sjuk igen .. Menmen. Finns andra som har det mycekt värre än mig, men ändå : p

Hann knäppa några bilder igår kväll, men de var mest på förfesten..
Kameran hänger aldrig med på senare kvällar längre.. Hmmsi ?


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare där, inge kul å va sjuk:(
haha jo kameran brukar ha en tendens att inte åka fram mot slutet av kvällen xD

2007-10-21 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0