Första söndagen på länge utan att va depprimerad !

Jag är inte depprimerande & har ingen ångest fast det är söndag? Men jag har lov & jag är nöjd..
Igår kväll var det kul! Började med att äta hemma hos Fille i hennes lilla bod, tände massa levande ljus som lyste upp lilla huset & det var så mysigt. Efter vi ätit & blivit lite mer fnittriga fick vi besök av Limpan, Nyman & Ture. Det var trevligt! Spelade lite spel & sen skulle jag ut & visa min " talang " när det gället tekningen på en fotboll. Direkt när jag rörde bollen låg jag ner & smällde huvudet i en stenplatta men jag tycket det var jätte roligt att få en fin stor bula i skallen. Jag klagar inte! Tabbe.. Haha! Limpan hade något att skratta åt ett tag.. : p
Nåväl, kvällen flöt på. Sällskapet åkte hem & jag & Caroline drog vidare till Karlholm, Fille bangade? Karlhom är ett ställe jag engentligen inte gillar, men lyckas alltid åka dit på någotvis.. Men träffade trevligt folk & hade lite roligt när det var leggkontroll. Jag gick in som om jag var 18 & sen när jag skulle gå ut därifrån frågar dom efter mitt legg? Mycket bra att dom frågar på utvägen lär jag säga.. Vilka nötter! Haha : )
Nej, en bra helg ännu en gång : )
Nästa helg blir det fest igen, Halloween! Kul med träning på morgonkvisten.. Hmmsi ?

Och nu sitter jag här & är tröttare än tröttast. Helst slut, men det gör inget för jag har en ledig vecka! : D
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees !!

image58

Vi är som vi är helt enkelt.. Med alltid tabbar & roliga händelser. Så det skall vara : )




Kommentarer
Postat av: Muulin

Jäkligt het bild måste jag säga ;D

2007-10-28 @ 21:35:57
Postat av: Linda

haha just snyggt att du slog huvet i en stenplatta xD haha

2007-10-29 @ 14:22:45
Postat av: Mia

haha, den är lite läcker va malin? ;D
haha! jag hade lite oflyt där linda :D du skulle sett mig, jag var.. grym, eller nåt xD

2007-10-29 @ 14:50:33
URL: http://miawestin.blogg.se
Postat av: c

hahahaha, kan inte mer än skratta åt den kvällen .

2007-10-29 @ 15:02:08
Postat av: Anonym

Men vaaa? :( Varför va du i karlholm å inte jag? :( Huhuhuhuu!!

2007-10-30 @ 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0