Du kan ta dig en sup

Som ni kanske märkte sist så skrev jag att jag bara ville hem & sova, därför tog jag 12 bussen hem! När jag kom hem vilade jag inågra timmar så jag blev lite piggare, kände mig lite bättre & kilde över till älsklinsmormor. Där jag började få mina hostattacker & blev hes & helt igen täppt i nosingen igen. Mormor hade hostmedicin hemma så hon sa " i kylskåpet finns det, du kan ta dig en sup " de lät lite roligt tyckte jag.. Äckligt som det är är det bara svälja.
Nu har jag inte blivit bättre & mitt i allt skall jag få min magknip som vanligt, jag blir så jäkla less..
Får se om det verkligen blir skola imorgon, men så drygt att missa endel saker..

Nåväl, nu lär jag pina mig att ta medicin & sen försöka få lite sömn..
Bara jag blir frisk till på lördag så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0