Blött, Blött & Blött!

Sovmorgon & jag gick upp tidigare än vad jag behövde?
Gick upp vid halv tio för kunde inte sova längre, konsigt.. : p Men direkt när jag gick upp behövde Jeppe en promenad, så det var bara klä på sig & kila ut i det blöta äckliga väder. Men vad gör man inte för sin lilla gris.. Så direkt när man kom in var det bara att hoppa in i duschen & nu sitter jag här & vill inte ut igen. Men måste till skolan med halv ett bussen. Menmen, jag har ju faktist haft sovmorgon så skall inte klaga så mycket kanske. Men jag hatar detta väder!!

Men idag är det fredag & det betyder HELG inom kort! : D


image48


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

han är ju ingen gris mia!!

och klaga inte på vädret, se det från andra sidan att de är mysigt å sitta inne å kolla på film ju
;)

2007-10-12 @ 12:01:02
Postat av: Linda

Fuskit att du har sovmorgon så! :P själv har man ju haft 3 timmars hål idag så jag är fett glad xD och helger är bra tralalalalaaa :D

2007-10-12 @ 13:31:09
Postat av: Mickis.

Mia det är ju du som är min lila gris. ^^

2007-10-14 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0