Är huvudet dumt får Mias kropp lida !

Jag är dum, jag kunde vart hemma & nuffsat i min sköna underbara säng. Men jag är dum & går upp tidigt & kilar till skolan när jag kan vara hemma? Jag är inte helt frisk & orkar inte göra något speciellt på lektionerna.. Gaah, jag vill göra om denna morgon lite! Vad gör jag här ens här..
Men när jag bara är hemma blir jag galen, får panikångest för att man inte kan göra nåt & tänk dig när man går i pension? Jag kommer ju dö av uttråkighet..

Och nu ska vi göra hemsida till företaget vilket jag inte har börjat med, varken Hanna, Bea eller Mathilda är här & skulle jag börja med något inte de vet om kanske de inte skulle bli så bra om jag känner mig själv rätt. Haha.
Så jag sitter & har allmänt tråkigt & vill sova, sova, sova, sova i min säng.

Längtar förövrigt till helgen som alltid! På lördag ska jag leka med mina små älsklingar Caroline&Felica, man vet aldrig hur den kvällen slutar.. Tss.
Och nästa vecka är det lov, och vet ni? Det ska bli hur skönit som helst! Ska träffa Lina som vi har bestämt & även försöka träffa Linda som ja bestämer själv här & nu : p de är två viktiga grejjor som måste genomföras! För nu var det ett tag sen..

Nej, nu längtar jag hem till min lilla nässpray..
HEJDÅHEJ!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bestämmer åxå att vi måste leka på lovet!! därför längtar jag lite extra till lovet :D

2007-10-24 @ 15:27:21
Postat av: Mia

ja så bra! :D

2007-10-24 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0