Yes & No

Godmorgon eller nåt.
Igår eftermiddag gick jag till Caroline innan jag åkte hem. Jag kände att jag var tvungen att träffa min lillasnutt. Hon av någon vet verkligen . . Jag är glad att jag har dig! 
Men nyss har jag haft nationelltprov i engelska, gick väl sådär. .  Sa mest  Yes & No! Jag & Mathilda var tillsammans & pratade & det var tur. Hon hjälpte mig när det blev lite tyst, haha : p
Matteprov om någontimme & hittade inte boken igår, men jag borde kunna lite, Eller ? Man vet aldrig med mig, tss. .

Måndag idag då, skulle egentligen fikat med Maria efter skolan för sist låg jag hemma & hade ont i magen & idag är hon hemma &har ont i magen. . Lite lustigt : p
Men idag får bli en pluggadag & det gillas inte!
Och jag måste leka med Linda snart igen, mycket att snacka om som alltid, min lilla ros : )

Nåväl, jag vill ha helg. .

: )

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill leka med dej åxå :D vi får ta och bestämma en dag :D har nog en hel del att gå igenom nu! lillskruttan :D

2007-11-19 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0