Trött, trött & hostig

Inatt kom jag hem från Ullared.
Dryg bussresa & kunde inte somna under alla timmar, var framma vid 6.30 & var mer än död. . Så skapligt trött nu. Inte sovit på typ två nätter, men snart helg vafan : )
Kom dit med pengar & kom hem med massa mindre pengar.. Men det är så det skall vara. Trevlig resa iallafall. Synd med alla jävla rökpauser, de rökte ju varannan jäkla minut! Blä.
Men men, nu har jag iallafall fått tillbaka min hosta & halsont igen. Inte ovanligt, hinner inte blir frisk innan jag blir sjuk igen. Är småsjuk hela tiden, help me. Så får se om jag tränar ikväll . . Svårt trött också. Det visar sig.
Jag tänkte dock jag skulle köpa massa julklappar, men köpte en till lillebror & sen bara saker till mig själv. . Ooopsi! : p

Nu orkar inte skriva nå mer, lär tänka ut lite saker nu & Mickis finns på Msn som hjälp! Bra där!

TuffsiSkrutt. .




Kommentarer
Postat av: Muulin

Najs med resa till ullared ;D

2007-11-15 @ 17:23:52
Postat av: Linda

härligt att åka till ullared istället för att gå i skolan :P

2007-11-16 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0