Surt som en Citron

Dagen började med att jag nästan missade bussen, jag var alldeles för seg imorse. Men jag gjorde allt för att hinna med den! För första timmen hade vi trafik & den ville jag inte missa. Jag kommer till skolan & den är inställd & vi hade hål till halv två? Lagom surt.. Men snacka till oss satt vi fick åka hem. Jäkla tur det iallafall. Annars vore jag lite mer arg.. Grymt sa Grisen & Mia!
Kommer hem & sover.. För att jag kan aldrig sova på nätterna längre.

Men snart börjar träningen iallafall & det är brabrabra : )

Grisenos : )

image70


Kommentarer
Postat av: SaraForsberg

Jag tycker synd om er för att ni fick så långt hål xD

2007-11-08 @ 16:29:08
Postat av: t.söderlind

men hallå mia! jag är ju nattvakt, kontakta mig! :)

2007-11-09 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0