Söndagen är depprimerande

Sitter här hemma hos Fille i hennes säng. Jag har ingen data hemma på minst en vecka & jag vet fan inte hur jag ska klara det här. Men blir väl rätt mycket plugga iveckan istället. . Hur tråkigare som helst.
Menmen, Söndag idag & det känns jobbigt. Nationellt prov imorgon igen + matteprov igen. Så måste hem & kolla igenom matten lite. Tråkigt. Sen lär jag fixa klart & svara på alla frågar med trafiken, gosch. Sen en uppsats sen kanske jag får lite vila. Du ser, söndagar är fan inte bra. Finns ingenting positivt att tänka på! Eller jo, kanske lite (a)
Helgen gick fort iallafall, i fredags var jag bara hemma & tog det lugnt. Somnade tidigt & gick upp tidigt på lördagmorgonen & jag fick inte träna för förkylningsastman så jag var tvungen att vara i skolan klockan 10 på öppethus, stog med företaget & sålde. Gick bra för att vara första gånge, var lite roligt : )
Åkte hem & sedan tillbaka till tierp igen. Och jag trivs i en viss närvaro. . Thii.
Gick hem till Fille senare på kvällen & nuffsade & nu sitter jag här som en liten nörd. .

Annars är jag rätt glad..


Kommentarer
Postat av: Sara (:

Sålde ni nått då ? (:

2007-11-18 @ 18:12:34
Postat av: Mia

aah de gjorde vi :)

2007-11-18 @ 18:28:22
Postat av: Linda

Härligt att erat företag går bra iaf :P

2007-11-18 @ 18:49:57
Postat av: Sara (:

Va roligt (:

2007-11-19 @ 12:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0