Nördarna * 2

Måndag idag &  en vecka framför mig!
Fast den här veckan borde gå fort hoppas jag..
Imorgon skall jag köra i skolan & det är halt ute?! Hur slutar detta undrar jag.. Ojoj!
Sen imorgon kväll/natt drar jag & nåra brudar från klassen till självaste Ullared! Bussresan kan nog faktiskt bli lite rolig.. tss. Men kanske passar på att handla lite billiga julklappar : p fast mest sugen att bara handla massa saker till mig. Men nej!
Och Nationellaprov på fredag i engelska.. hej&hå!

Menmen, nu sitter jah iallafall hemma hos nördisen min, Natalie alltså : )
Hon sitter & nördar Ont Tree Hill & jag nördar data. Vi är två nördar & vi trivs med det.
Hon&Jag : )
Men nu skall jag nog till henne & vara social!

Snurr i bollen är nog det rättaste ordet just nu. . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0