Lovet är slut & det känns surt

Ja, nu sitter jag här & är mätt. Syster gjorde Tacos till mig, hon är snäll ibland hon också : ) Thanks!
Och det känns tungt att lovet är slut.. Men jag får helt enkelt tänka på de postiva, jag får träffa vissa nötter : )
Men mitt lov i korthet är ;
Filmkvällar
Sovit
Ätit
Sovit
Ätit
Festat
Tränat
Shoppat
Sovit& Sovit igen
Haft trevligt sällksap till de mesta : )
Jaaa, nåt i den stilen har mitt lov vart. Precis som ett lov ska vara typ! Jag är rätt nöjd, duger helt klart!

Nåväl, igår vart det fest som stog på shemat. Jag, Carro&Fille gick till Mackan på förfest. Visste inte riktigt vilken fest de skulle bli.. Men hörde att det var mycket folk i Vendel  vi drog dit. Kommer dit & de är bråk & söndriga saker & ja sånt.. Tråkigt. Men vissa är verkligen idioter, men träffade iallafall några trevliga filurer : )
Och sen blev klockan efter tre på natten & jag & fille drog hem & sov för vi skulle upp tidigt & det stog två timmars träning på shemat! Fotbollsträning, Yes! Kul var det. Dock var jag rätt trött & seg.. men vafan. Kul att lira lite boll lärjag säga. Fast inomhus är inte alls lika roligt. Jag vill ha en stor fin grön gräsplan & springa på! Inte nå hårt skit me massa olika färgliner, nej tack! Efter vi kände oss duttiga så ringde vi upp Carro & vi gjorde de vi alltid gör på dagen efter en fest. Vi drog & käka på pizzerian. De tillhör liksom.
Sen hyrde vi flm också, inte ovanligt. Men nu har jag sätt hur mycket filmer som helst men mer vill jag se!
Sen gick ja vidare till en annan filur & kollade på film! Trevligt sällskap är roligt. Jag gillart : )

Och nu är jag sjukt trött & ändå vill jag inte sova. Hmmsihmm.
Inte orkar jag fixa desigen heller, wtf.

Jag tror jag rundar av här, eller nåt..
Som en bit med lite socker på!
Yes : )

 

Kommentarer
Postat av: C

Ditt lov och min arbetsvecka har varit underbar, om alla veckor vore sånna va ? :)
jag gillar dig väldigt mycket . och du nu är våran tid kommen, you can put the blame on me ;)

2007-11-05 @ 15:27:26
Postat av: Mia

skulle inte banga att ha fler sånna veckor :) haha, you can put the blame on me ;) mlm

2007-11-05 @ 18:06:22
URL: http://miawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0