Jag + Mormor = Sant

Ja, sitter hemma hos mormor, min bästaste vän! Hon har en data & jag passar på att låna den en liten stund nu när jag är här. Var tvungen att gå in på en sida & kolla om en klänning fanns kvar som jag velat haft rätt länge & den fanns kvar! Och mormor sa att  hon kunde beställa den, så nu väntar jag bara på att den ska komma. Tack & tack min lilla gumma. Hon är helt enkelt den bästa jag vet : )
Hon & jag liksom!

Nåväl, hade matteprov som sagt. Säger jag att det gick bra så gjorde det inte det, så därför säger jag ingenting & hoppas på det bästa. .
Imorgon var den sista & långa lektionen inställd & innan det har vi ett stor hål & slutar nog rätt tidigt imorgon hoppas jag, palla sitta i 3 timmars hål & vänta på en 40 minuters lektion som vi har? Det pallar jag inte : )
Förövrigt har den här dagen gått fort, kom hem halvtvå & jag sov i tre timmar, var helt slut. Sen tog jag mig i kragen & pluggade teori tills imorgon! Sen en promenad med Mammis & Jeppis & nu är jag här. Och jag är trött fast jag sovit. . Hmmsi!

Menmen, nu skall jag gå & fika mig lite mätt med mormor&lasse : )

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0