Inte min dag idag !

Nej, inte direkt min dag idag !
Har försökt fixad om hela bloggen, men inte blivit klar som ni kanske ser ? Och jag fick massa utbrott & avslutat därför försöket för dagen :p Ska försöka fixa en " header " snart! Men kommer inte ha tid med det inom söndagkväll tror jag. Så ni får stå ut med att min design inte är klar på ett tag helt enkelt!

Menmen, nu ska jag försöka hetsa ner mig lite. Många på msn som märkt att jag vart arg? Haha, stakars er. Men ibland har man sina små utrbrott heltenkelt! Men snart kommer Fillerumpan hit & ikväll är det träning med laget! Kulkulkulkul tycker jag! : D
Och sen efter det åker ja till Tierp & nuffsar hos Caroline & blir stan imorgon, sen kalas på lördagkväll & kommer nog inte hem fören på söndagen efter träningen! Skönt ; )

Aja, ha en festlighelg & satsa inte förhårt. . .

Göteeeeeeeeeeeeee : )

Kommentarer
Postat av: Linda

Bloggen är ju fin.. inte ska du hålla på å vara arg :)

2007-11-01 @ 17:14:44
Postat av: SaraForsberg

Jag hatar att "designa" bloggen. De går aldrig bra för mej xD

2007-11-02 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0