Inte kul, men snart är det jul : )

Menhejpådig!
Ja, torsdag idag & vi hade yttligare ett till prov iskolan. Vi har haft 4 prov denna vecka & blir inte förvånad om vi får ett imorgon. . Men nästa vecka står det mer pluggnade på schemat. Men bara bita i det sura äpplet & gilla läget eller nåt! Och veckan efter ändå är det två prov till som jag vet nu, ångest?! Men men,  Det är inte kul, men snart är det iallafall jul! Är snart december, tiden går fort : ) Även jag får min födelsedag snart. . Tss.

Jag & Mathilda tänkte stanna kvar nu till klockan tre & plugga! Kan ni tänka er? Jag & Mathilda? haha, men lär sätta fart. Ska lämna in massa strunt nästan vecka sattee. . Och har blivit sämre i förkylningen. Hej jag blir aldrig frisk eller nåt. Halsont, allt för täppt & snorig. Och huvudvärken gör inget bättre.. Någon som vet hur man blir frisk på på riktigt? Hör av er : p
Så, det blir ingen träning ikväll heller. . Sjukt värdelöst. Men Vevve behövde hjälp med hennes tal hon ska ha i skolan & jag gjorde ju faktsit det förra året så kan tänkte hjälpa kvinnan lite på travet såhär, och jag tackar inte nej till att få träffa henne : )

Och imorgon är det fredag! Leka hemma hos Linda i skogen då, tufft ska jag säga er! Och på lördag blir det julhandla med Caroline såklart! Mina små stjärnor!

Och just de! Igår satt jag upp min efterlängtade julstjärna, jag kunde inte vänta längre. . Thii! Så mysigt!

Allt för mig, HEJ!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är tufft att leka i skogen :D haha och mycket kul att få leka med dej igen :)

2007-12-01 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0