I think I´m allergic to mornings ?

Ja, ännu en dag har snart gått & jag längtar redan till nästa helg.. Men inte konstigt, Tss : )
Vart en rätt lugn dag idag, har haft eller rättare sagt HAR värdens träningsvärk i mina ben efter träningarna! Så kände mig rätt tvingad att gå & på en promenad med Mammis & Jeppis såklart då.. Kan alltid behövas gå lite när man har träningsvärk. Fast man ser lite knasig ut, hah : ) Kanske dumt att komma till träningen imorgon & inte kunna gå?

Annars har dagen varit sjukt tröttsam! Började morgonen som vanligt att dricka ur morgonkoppen där de står " I think I´m allergic to mornings " Och det kan verkligen inte stämma bättre. Totalt död varje morgon. Visst, vissa har det värre men ändå. Och kom iväg till skolan iallafall & vi hade engelska först & vi skulle kolla på film. Jag var fortfarandre rätt död & sjönk ner i stolen & benen på bordet & jag somnar till.. Och jag trodde skarp att jag låg i min säng & fick värsta chocken när jag var i skolan? Kansigt.. Men ibland har jag inte heller alla hästar inne? Alla somnar väl någongång liksom?
Och jag kom hem & somnade i soffan & de var lite bättre än att sova i skolan.. Tro mig.

Men nu ska jag knata in i duschen & sedan dricka en kopp The & läsa lite ur teoriboken tills imorgon. Mysigt med The, mindre mysigt att plugga.. Men med en speciell låt kan man göra vad som helst, Aawh : )

NÖTTER, jag gillar er!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha du har inte alla hästar hemma du Mia;P men jag gillar dej ändå :) och mornar borde förbjudas i detta land :P

2007-11-08 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0