Helg & ny vecka

Nejmenhej!
Har väl inte direkt haft tid & har inte heller haft någon data så inte vart för databeroende på sistone faktiskt.. Låter konstigt tanke på att jag är en nörd! Som min Lillebror sa igår " Mia, du har blivit så lugn på sistone sen datan gick sönder " Jaha, hur tar man det? Haha, lillnöten! Så, datan har fortfarande inte kommit hem. Skulle tagit en vecka så Mamma ringde igår men det hade tydligen glömt bort den? Vänta några dagar till.. Tragiskt vafan!
Menmen, jag försöker leva mitt liv ändå & hittills har jag lyckats. tss. .

Helgen var som den var, haha!
Långdag i fredags i Gränby. Gick väldigt bra för oss med vårat företag, kul! : )
Sen när vi kom hem var det nåra nötter som fixat tacos & myskväll. Det var så sött!
Fick bli stan på lördagen & kikade lite. Och sen på kvällen drog vi in till stan igen, gick upp till Alex lägenhet & vi bowlade senare. Caroline var inte med så länge, haha! Nu ska jag inte gå in på nå mer.. Men, jag ägde! Eller, jag vann ju inte. Men jag råkade faktiskt bara göra en tabbe & det var att klotet åkte ur mina fingrar & det åkte bakåt.. Pinsamt! Men ett gott skratt förlänge livet, så nu borde vi leva ett tag till! Men efter gick vi tillbaka till lägenheten & körde allt för läskiga & farliga spel, inte bra.. Man lär passa sig om man sitter ensam Söderforsare med detta gäng! Nog var inte Caroline med, haha! De kommer babe ; )
Ja, trevlig & roligt men ändå lite störd helg, haha! Men sånt tillhör livet! Eller hur Caroline? ( a )

Nåväl om den helgen!
Sitter hemma hos Söta Mathilda nu, hade två natinonella prov i engelska imorse.. Slutade med att man fick ont i skallen av all jävla text som man skulle fatta också? Aja, vi orkade inte vara kvar så vi gick hem hit & åt :  )
Och snart slutar Caroline att jobba & då skall jag leka med henne. Dra en liten sammanfattning om helgen & bara ha det allmänt bra! Hon är bäst & jag älskar henne mest! : )

Och på fredag kanske jag ska träffa sjävlaste Linda! Så sjukt bra!
För hon är typ riktigt bra : )

Det fixar sig med tiden & det kommer bli bra . .
<3


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

haha jag vet att caroline kan bowla och är bäst så hon var värd en liten promenix med bowlingskorna ;)

2007-11-28 @ 11:42:38
Postat av: caroliineh

åå ja får ångest när ja läser och tänker, men snart snart kan ja skratta åt alltihop men det känns fortfarande i mitt hjärta *hatad ! haha, jag älskar dig grymt jävla fucking sjukt mycket typ . I need you honey

2007-11-28 @ 16:01:35
Postat av: Linda

På fredag smäller det :D men vi får planera lite mer sen.. kanske ses i skolan ? :P
btw du är så jävla bra :D

2007-11-28 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0