Fredagaskväll & godis

Hej hallå där ute med snöflingorna.
Fredag idag & det är helg. Helg är bra & jag klagar inte. Ikväll fick det bli en lugn hemmakväll. Men det kan vara riktigt skönt ibland. Bara vara & finnas till liksom..
Har vart en rätt seg dag, skolan var seg. Idrotten var jobbig & Hanna ska få tillbaka den dagen jag ska hålla en egen idrottlektion, din jäkel! Haha : p
Kom hem & var allmänt irriterad & seg. Men fick bli en promenad ut i det snöblöta vädret med Pappis & Jeppis. Mysigt med promenader men mindre mysigt när man knappt kan kolla rakt fram utan att bli blöt. Men när man kom in var det bara att ta på sig mysvarma kläder & få tillbaka värmen. Sen iväntade jag Idol & som vanligt var det tvungen att bli en Godispåse, ja menar.. Vad är Idol utan godis? Inte lika gott.. Så lillebror fick följa med till affären & han fick rejäla träffar på mig med snöbollar, men vintern är lång & jag kan lova att dagen kommer när jag ger tillbaka lite hårdare! Och blir ledsen i ögat för han har vuxit lite mer längre än mig.. Det känns hårt!

Men nåväl, imorgon är det lördag & då blir det lite andra bullar. Åker iallafall till Caroline & det är kul för man vet aldrig hur det slutar. Får förövrigt fina sms av denna dam nu. Hon är ute på äventyr med sina jobba kompisar & jag tror hon har tagit en eller två drinkar för mycket.. Hmm. Haha, snutti! Men jag gillar dig ändå! : )

Nej, nu ska jag invänta en liten grejj.. Hih!


296308-73

Vi ser det snöar, vi ser det snöar . .

Kommentarer
Postat av: Jenny

då kan ju vi bilda klubb! :) mår bra, lite förkyld bara. kanske följden av mina vurpor, vad vet jag ;)

2007-11-09 @ 21:47:43
URL: http://jnyg.blogg.se
Postat av: Sara

DET ÄR FÖR KALLT. Och det är definitivt för mycket snö!

2007-11-10 @ 00:57:34
URL: http://hejalasse.blogg.se
Postat av: Linda

Det är lite trevligt med snö.. så länge man är inomhus, annars är det så kallt xD

2007-11-10 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0