Dålig nyhet

Fick nyss ett sms av min älskade mamma att datan hemma är körd & måste lämnas in. .
Mitt liv går ibitar & de känns som endel i mitt liv just har lämnat mig : p

Nåväl, sitter i skolan nu. Har fått trosorna idag till företaget. Väldigt söta & fina : )
Imorgon ska vi stå på öppethus & nästa helg på gränbymässan!
Och nu är det fredag & helg snart efter trafiken. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, rätt skönt.
Men imorgon blir det nog lite filmkväll, thii : )
Så blir en lugnhelg & det känns skönt för det behövs!
Hoppas hostan går över bara..

Sötilio!

Kommentarer
Postat av: Linda

trosorna va fina, så jag tror nog jag ska köpa ett par eller två :P

2007-11-16 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0