Vinst.

Jag är stolt över mig själv att jag kom upp kvart över åtta idag ! :p
Började med att ha femkamp, eller sjukamp eller kommer inte ihåg hur många grenar vi hade .. Men ialf, jag fick bli en cool kapten i mittlag. Jag hade Fille&Jenny med mig, vi var faktist bäst i alla grenar ( eller inte ) , men vi kom näst sist av fyra lag .. Haha! Jag tror jag orsakade lite till det när vi hoppade längdhopp och dedär .. :p Men jag tycker vi var bäst ialf, så !
Sen blev det maaat, det var lite gott. Men man fick inte ta Pizza, vilken besvikelse :p Men sen var det bara ladda för match, vann med 2-0 fick bli ett assist från min sida idag, men det var ialf kul att sparka boll ! :)

Näej, nu lär jag packa ur väskan och packa om sedan dra till tierp sen vidare till karlholm och kalasa med mina bästa brudar :)

It´s just a game ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men då kom ni ju trea av fyra :P de är ju inte så illa ;P

2007-07-28 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0