Seriösa personer ?

Ja, jag följer nu Elin. Hon hade tänkt sig blivit en seriös bloggare! Jag följer därför henne med att skaffa en seriösblogg tanke på att vi är så seriösa person .. tss :p

Idag har jag nog iallfall haft världens tråkigate dag! Nästan skrattretande hur tråkigt det har varigt .. Men imorgon skall det bli kalasa med brudarna och det gillas! :)
Men innan det ska jag upp rätt tidigt till fotbollsplan, blir lite smågrejjs och mat sen träningsmatch .. Jag går väl mest dit för maten, Eller? :p

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa klart vi är seriösa personer:D Finns ju inga seriösare än oss;) Och imorrn blir det party;D love you babe<3

2007-07-27 @ 23:13:31
URL: http://elinutt.blog.se
Postat av: Linda

Härligt att du fick till det där med blogg nu ;D

2007-07-28 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0