Motionscykel = Ont i arlset !!

Jag har väldigt mycket hat till den vita fula motionscykeln vi har uppe på fotbollsplanen !! Jag hade tänkt tränat en vanlig träning, men min rygg var allt för dum och så ifrån .. Så jag fick äran att cykla ! Yes tänkte jag, nu kan jag sitta och små cykla och kolla när dem andra springer .. Jo tjena, här vare fullrulle, och jag är helt slut och har så väldigt ont i arslet efter den !! Så, mycket hat till den idag !! Och tack för att jag inte kommer kunna gå imorgon med mina ben x) Nu var det mycket gnäll .. Och jag är väldigt sugen på en chokadkaka. Help me ..

Men idag var jag lite duttig, Pappa väckte mig strax efter åtta. Jag parlade mig upp och sedan åkte vi till Sandviken och kollade till Lillebror som var på Bandyläger, han är så duttig han ! :)
Sen drog vi en väldigt god och fin hamburgare .. Jag blev nöjd :p

Nej, nu skall jag ta en fika och sitta mysa med mamma för mig sjäälv :)

sötebus ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0