Kalasa med brudarna!

Gårdagenskväll är ett minne!
Började med bussresan till Karlholm, ibland är det riktigt kul att åka buss :p väl framme så kilade vi över till Rasmus på förfest, mycket trevligt folk. Efter att alla blivit lite mer glada och sugna på dansen så gick vi vidare till hällskär. Jag tyckte det inte alls var mycket folk ibörjan, men sen kom det en massa och massa. Lite roligt att träffa sin materiel tränare som var nattvandrare? Haha, sånt som händer .. :p
Men jag skulle ju gå in på själva dansen, men jag kom inte ens så långt innan kvällen var slut! Haha, liten miss där tror jag .. Men jag hade ialf kul. Fick t o m prata engelska, fick en riktig flört där alltså .. Och även en Hägglund som spydde på min hand? Jag fattad ingenting först, ditt fyllo! :p
Jag har alltid lika kul och det händer så väldigt mycket bus när jag är med mina brudar, så kul! :D

Ibland undrar man väldigt mycket.. Hur vissa folk tänker, om dem ens tänker? Man blir så less!

Det finns människor till allt ..

Kommentarer
Postat av: alicia

åh, ville verkligen vara med igår! vi får ses snart bruden :)

2007-07-29 @ 21:08:15
Postat av: Mia

Verkligen synd att du inte kunde! Lätt att vi ska gums! :)

2007-07-29 @ 22:16:36
Postat av: nat

- i helgen blir det fest igen pullan, be soo sure ;)

2007-07-30 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0