Varför är jag inte förvånad ?

Sitter här & jag skulle försöka plugga matte som jag sa sist. För det kunde vart sista gången jag öppnade den där fula boken! Men, jag öppnar boken & somnar på köksoffan som en liten gris? Varför blir jag inte förvånad? Nej, för det här händer dagligen för mig när jag ska plugga. Och nu kan jag inte direkt nå mer än vad jag kunde sist. Men skylla mig själv får jag göra. Men tappat allt för skolan nu! Vill bara ha jullov & allt. .

Nej, ikväll får det bli en tidigkväll för jag är helt slut efter denna lyckade heeelg!


image94

Kommentarer
Postat av: zoxor

känner igen det där! dock är det fysik för mig just nu

2007-12-16 @ 20:58:49
URL: http://zoxor.blogg.se
Postat av: Linda

Men snart är det lov snuttan :D

2007-12-17 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0