Värdelösa & tråkiga väder

Alltså, jag blir galen av detta depprimerande väder, gå & dö eller nåt! Det skall vara kallt & snö ut! Det är det riktiga vädert, så mysigt!

Och nationella idag var väl inte det lättaste.. Men hoppas det gick bra eller nåt? Jag menar, hoppas kan man alltid göra. Efter vi hade haft det skulle vi ha hål till halv två men pallade inte trycket & åkte hem. Riktigt skönt. För jag känner mig inte i form.. Men inte ovanligt. Menmen.
Nu sitter jag här som jag gjort ett tag, tänker att jag ska ta mig i kragen & plugga lite tills imorgon. Men så sjukt less på alltning just nu! Jag vill bara vara hemma endag från skolan & få sova ut & vila. Men allt för mycket där nu, man blir liksom less. Men bara ivänta helgen, Jag längtar till fredag för då skall jag & Caroline färga håret! Great : )

Och just de! Glömde säga igår att jag lyckades göra korv med bröd! Dock blev korvarna lite brända & fick typ bulor : / men både jag & Mickis kunde äta upp allt! Så, jätte hemskt var det inte. Det går bättre med att laga mat, eller nåt : p

Nåväl, nu skall jag väl ta mig ikragen också!
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Linda

de va nog tur att du fick komma till mej och lära dej laga mat ;D

2007-12-06 @ 11:32:37
Postat av: Carro

Haha Mia, hur fan kan man bränna korvar??? :p Du är ju fan kapabel till allt in lilla fröken :p

2007-12-07 @ 21:52:55
URL: http://carrojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0