Tänka på när du julhandlar!

Oookej, jag sak börja med att säga TACK SARA : )

Nu är det fredag & jag är 17 år på heltid! Jag hade en sjukt bra & mysig födelsedag i onsdags. Fick massa smått & gott & världens bästaste gäster : )  Och fick även höra att nästan hela släkten läser mig blogg? Men trevligt, nu kan jag verkligen skriva vad jag för varje helg ; ) Hahaha, xD
Men iallafall, en sak hände & jag är inte ett dugg förvånad! Jag fick nämligen magsjukan på min födelsedag! Hur lyckat är inte det på en skala 1-10? Men jag är som sagt inte förvånad, för jag är alltid sjuk. Så var inte iskolan igår för ville extra vila lite. Och bestämde att jag skulle vara hemma idag också, vill fan inte riskera imorgon kväll ; D
Men mådde verkligen konstigt bra idag, så jag orkade följa med Mamma in till stan & jag är helt klar med alla julklappar! Känns brabraba. Och direkt när jag handlat klart mina klappar kommer två söta gummor fram till mig med tomteluvor & börjar prata & ge mig en blankett där det står " tänka på när du julhandlar " Okej, visst bra saker att tänka på, men kändes alldeles för sent att få veta de när ja är klar! Men jag fick en pepparkaka för jag lyssnade & blev nöjd.Och nu har jag precis varit uppe på rummet med julmusik & slagit in allting, det är så mysigt. Och jag bara längtar till julafton, vad allt känns mysigt & bra nu! Ja, jag upprepar verkligen ordet mysigt : p Men, Jag älskar det : ) Man är verkligen som ett litet barn . .

Nåväl, jag känner mig väldigt glad!
Alla mina underbara vänner, jag bara längtar till imorgon! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0