Snurr i bollen & galen

Vad händer? Allt snurrar & snurrar. Jag blir bara yr & mår illa. Men dagen kommer då allt vänder, & den dagen hoppas jag kommer inomkort. Och tack Mickis för allt idag, du är bra & det är bra! Det mesta löser sig inom en snar framtid & nu laddar vi till lillkalaset & blickar framåt,  : )
Och nu blir jag mer snurr, inte bättre när jag tänker på att jag har nationelltprov imorgon i Matte & det blir nog bra med min fullproppade skalle, men det visar sig.

Nu ska jag snart studdsa isäng,                       
för jag känner mig allmänt galen, eller nåt. .

image79







Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart allt kommer att bli bra. Jag lovar. :)

2007-12-04 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0