Pannkisar

Nu har jag ätit mig mätt på mammas pannkisar, hur goda är dom liksom inte? : )
Men helgen har vart & den var bra! Lite kortfattad så färgade jag håret & var med min Caroline & vi lekte lite i Karlholm. Trevligt folk blir trevlig helg! Bra där.
Och nu längtar jag som bara tusan till på lördag! Först förfest med singstar med brudarna iklassen för att jag fyller imorgon, ni är så sjukt söta! Sen viadare på fest när ålandsungarna har kommit hem & de lär ju inte vara allt för pigga.. Men inte stoppar det något eller! Så, en bra helg att se framimot : )
Och imorgon är också en bra dag, min födelsedag & jag får äta hur mycket tårta jag vill! Hur gottit är inte de liksom? Jag gillart. .

Och förövrigt är jag sjukt trött idag. . Började imorse att jag inte reagerade när alarmet gick igång. Men upp & hoppa för fick verkligen inte försova mig, för nationella del 2 i matte stog först på schemat! Kommer dit med sjukt trötta ögon men hoppas väl att det gick bra. Sen satt vi & väntade från 10 till halv två för att göra ett prov som tog 20 min. Det var tröttsamt & jag är sjukt less på skolan, hela skolan kan ta sig någonstans! BLÄ!

Menmen, nu skall jag & mamma börja med tårtan (a)

Kommentarer
Postat av: Saara

Jag tycker att ditt hår blev fint ;D

2007-12-11 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0