Lyckad kväll : )

Vad ska jag säga? Jag hade en väldigt lyckad kväll igår : ) Det var riktigt festligt. Förfesten hos Mathilda med mina brudar, fick presenter & vi sjöng singstar så det bara eka! Vi spelade lite farliga spel & alla var glada & allt var så jäkla roligt! Efter några timmar när vi var allt för G så kilade vi vidare till sjävlaste festen. Mycket folk var det där, mina tre små snuttisar var där! Fick ta mot present & jag fick min älskade parfym!! Och jag blev så sjukt glad alltså! Ni är verkligen hur bäst som helst. Synd att Sebben tappade bort sin påse med min present i haha, men det gör inget vännen : p Tanken var god : )
Kvällen flöt på & var väldigt roligt folk! Men efter att vi blev lite trötta så jag & mina 3 snuttisar hem till Snutt-Caroline & sov. Eller sov? Jag sov inte allt för mycket, men konstigt när man ligger på golvet.. Hmmsi. Men bara bita i det sura äpplet & se nöjd ut helt enkelt!
Jag är helt nöjd med kvällen & presentera, ni är så gulliga : )

Men nu har måste jag faktist ta tag i att öppna matteboken, känns jävligt tungt för jag är trött & vill bara gå & sova!

M E S C
<3

Tack för kvällen <3

image92    image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0